Spekulasi Adsense Keyword

Spekulasi keyword " seorang webmaster akan terduduk jika tidak memahami erti dan fungsi keyword>Keyword atau kata kunci sangatlah penting dalam perniagaan internet,sama ada seorang penjual produk digital/ebook/software, publisher adsense,adbrite,bidvertiser dan penjual ikan asin waima amplang sekalipun."KEYWORD amat mustahak.

Di sini saya akan menghebahkan sedikit maklumat tentang spekulasi KEYWORD dalam adsense program. Lain hari pula spekulasi tentang keyword adbrite dan bidvertiser untuk memaksimalkan pendapatan ,"sedikit klik mampu membuatmu tersenyum.

Publisher yang berpendapatan $200 hingga $1000 sehari dalam adsense memahami spekulasi ini, tetapi tidak pernah meluahkan apatah lagi menulis ebook kaedah tersebut, apa yang ada dipasaran adalah kesinambungan setiap rentak yang sama dari sekian penggiat perniagaan internet."jualan ulang"
Dalam adsense 'satu klik boleh mencecah $5 jika keyword tersebut berada diurutan teratas pada satu-satu ketika. Kerananya tiada jaminan blog atau laman web yang memuatkan keyword yang sama mahal akan memperoleh pendapatan sama pula nilainya dari tiap klik."harga sebuah kata kunci yang mahal sekalipun akan menghasilkan $0.1 sen sahaja sekali klik. Dan ini bukanlah perkara yang aneh.

Tapi aku cuma cakap sedikit sahaja apa yang kualami, Keyword yang berfungsi dengan baik adalah apabila mengupdate page blog pada jam 11.30 malam dengan membidik keyword mahal."harga setiap keyword akan berubah setiap masa dalam crawler, anda boleh melakukan ujian harga2 keyword tersebut. Jika kamu memahaminya, bukan hal yang mustahil dalam 10 klik boleh menikmati $10....lumayan bukan?? bagaimana jika 100 atau hingga 200 klik sehari?? jawab sendiri" itu sahaja, lain-lain hal mengenainya adalah merupakan rahsia syarikat wunabarakati.








Komentar

  1. uik bos.... heheheee..... tui jugak tu bos... 1130 malam keatas adalah merupakan keyword yang mahal.... hari tu aku penah dapat $3 hanya 1 klik..... :)

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna