Menjana wang dalam program Google Adsense

Menjana wang dalam program Google Adsense pasti ramai juga yang telah tahu, sedang buat juga ramai yang telah menikmati hasilnya daripada program tersebut. Untuk kali ini aku akan menyambung sedikit cerita berasama bos romzi.com ingin berkongsi dengan korang semua satu lagi program yang seakan dan mirip kepada program Google Adsense.

Pertamanya, program ini mungkin tidak begitu popular dikalangan blogger negara kita tetapi pada saya program ini lebih mesra publisher ataupun lebih “friendly” berbanding Google Adsense. Ini kerana program ini tidak menghadkan usd100 untuk minima payout tetapi hanya usd10 sudah memadai untuk kita membuat pembayaran keluar. Selain itu juga, program ini tidak mengambil tempoh masa yang lama untuk diluluskan permohonan.

Beberapa keistimewaan yang ada pada program Bidvertiser ini ialah risiko kena “banned” yang agak kurang. Disamping itu, iklan Bidvertiser juga boleh diletakkan sekali dengan Adsense tetapi perlulah menampakkan kelainan dari segi warna tulisan antara kedua2 iklan tersebut.

Apa yang menarik lagi tentang program Bidvertiser ini ialah ‘refferal’ iaitu setiap orang yang mendaftar sebagai publisher di bawah anda maka anda akan dibayar sebanyak $10 jika sekiranya downline anda tersebut mencapai tahap minimun payout $10! dan jika downline korang mendapat $50 korang sebagai upline mendapat $40. Amacam!!!!! 




Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna