Inikah Adsense

Duduk bersandar dihujung dinding, menghadap sebuah komputer lama dan sambungan internet, ehehe" menjalani detik-detik sebagai penulis' penggodek, pelajar dalam blog, beberapa kawan datang bertandang" terima kasih kepada Adry(semalam bestdaynya) pernah memegang mouse aku, Sankai (semalam jemput aku).

Adry datang aku mata merah' ngantuk..heheh
Sankai datang ,mata aku juga merah" ngantuk
Aku adalah kelawar malam' kais rezeki dari internet', duduk rumah buat duit, dan semangat aku makin teruja untuk terus berusaha setelah melihat report income bulan ini'
Income pribadi setakat 25 Nov ini:


Yang ini' macam biasa ' duit belanja untuk bonda

Malam makin larut, tetapi belum tidur'mesti capai target buat adik di university' memandangkan dia tidak update blog dalam bulan ini sebab banyak tugas' akulaaa yang bersengkang mata 24 jam

Ada lagi yang istimewa,untuk November ini, percubaan 3 bulan lalu' boleh laaa


Jadi aku makin jarang tidur untuk memperoleh seperti ini bukan perkara yang mudah,
Aku Makin Banyak Belajar
Belajar Kuasai dan Mahirkan Diri Dalam Blog
Manfaatkan Kemudahan Blog Percuma
Atur Masa Kerjaku
Rajin Mencari Maklumat Berkaitan'hingga mata merah
Asah Minda tidak peduli siapa kiri kanan belakang aku
Banyak Sabar, duduk sudut dinding' diam !
Yakin Boleh' ya boleh
Guna slogan "Nike" JUST DO IT" hahah
Buat pilihan " POPULAR atau KAYA
Otak mesti sentiasa sejuk,apapun ditempuh terpulang kepada minat dan sesuai dengan tingkat ilmu dan kemahiran .
Aku harus banyak belajar" cewah...
Sesekali ngat masa tua, jika tulang dah tak larat kerja, berbaringlah dihadapan laptop mengurus perniagaan yang dibina sekarang.'








Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna