Bidvertiser Penawar Adsense

Sejak aku sibuk di dunia nyata dengan pelbagai ragam tindak tanduk dan tunduk serta menanduk, sesekali aku masuk cybercafe untuk check email dan sepintas mengcheck sisa-sisa peninggalan akaun-akaun mayaku...sejak aku tidak berkutat dengan adsense lagi seperti dahulu, ada kala rezki itu datang tanpa diduga,..
Sejak beberapa bulan terakhir ni aku menikmati hasil-hasil dari bidvertiser dan pembayaran affiliate yang aku tak tahu, mana sudah aku letak iklan-iklan tu' banyak password blog aku juga lupa...tak ada waktu untuk update blog, online pun paling lama 30 minit cuma'...
So tak terasa aku akan menerima bayaran dari bidvertiser lagi ,langsung ke akaun paypal, lepas tu,dari paypal masuk ke akaun bank aku' nak tahu cemana wang dari paypal boleh masuk akauan bank kitaorang??? hehehe..
Kalo nak join bisvertiser , join link bawah cni' tau knapa??sebap, jika anda mendaftar dengan arahan saya dan anda telah mencapai earning USD9, maka secara automatik anda akan mendapatkan USD1 langsung ke akaun paypal anda, dan genap USD10 untuk anda menerima bayaran dari bisvertiser,..keistimewaan tersebut hanya dengan klik pendaftaran SPECIAL FREE di Make money from your Website or Blog with BidVertiser
Dibawah ni adalah scrnshot untuk bayaran bisvertiser saya dalam beberapa hari lagi!!

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna