Maaf " Bukan Produk Digital Aku"

Translate this page >


Siapa lagi yang ingin tahu cara Straight Forward Kaya Rabak buat duit? Jangan buang masa kau pelajari atau gunakan cara cara yang dah basi oleh guru guru internet sekarang. Cara mereka tiada tandingannya dengan aku sebab itu aku lebih successful dari mereka.

Ayat diatas adalah yang digunakan dalam Kayarabak.com

Aku terpaksa menjawab semua soalan pribadi ke email aku' walaupun domain produk tersebut iras-iras blog aku "wunabarakati, dan penggunaan kata"AKU dan KAU menjadi tanda tanya anda, JUJUR aku katakan' KAYARABAK.COM ' bukan milik aku"

Aku memang giat dalam affiliate terutama di ClickBank, walaupun begitu semua produk yang aku jual terang-terangan dengan maklumat peniaga sebenar' kalaupun aku berselindung dalam jualan, aku cuma guna hidden id affiliate dengan menggunakan Tools Atlocker

Market aku juga bukan tertumpu dalam negara untuk cari prospek, Dalam perniagaan affiliate "hidden" memang perlu sebagai salah satu trik, kerana pembeli selalu inginkan redirect kepada pengeluar produk. tapi"hidden" ber etika."

Pun aku tidak aktif dalam mana-mana komuniti internet marketing


Kerana aku bukanlah siapa-siapa. Bukan seorang master di bidang online earning, bukan juga sifu di bidang INTERNET MARKETING,SEO,BLOG,ADSENSE atau spesies seumpamanya, aku hanya newbie yang sedang belajar berkata-kata di blog agar tadak terjerumus atau menjerumuskan orang lain.



Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna