DI KOTA KINABALU

Translate this page >

Sejuta (10000000000000) MAAF ku persembahkan ! saya kini berada di Kota Kinabalu Sabah' sejak malam 2 -12- lalu,' sempat bersua dengan puadede "melancong sakan mereka tu..hahah, aku macam besalaa dengan selipar bujang aku ."kawan-kawan' insyallah saya akan aktif dalam blog setelah pulang ke Tawau dalam dua atau 3 hari lagi' pagi ini rancang mau ikut geng puadede.com ke Pulau Manukan' tapi jetti aku tak sampai" (aku yang tak kejetti), jadi puadede and the geng saja yang bergerak ke P.Manukan, saya tinggal laa di darat' dari Tanjung Aru sini sebentar lagi saya akan merayau menuju KK, end...cari makan dulu laa ' so kepada semua' tunggulah saya" akan membalas semua pesan pribadi atau sms di tepi teratak ini jika sudah berada di rumah' Tranggg ! blog aku diserbu' palan2 ya !! ' tumpang glemer kejap di laman seorang blogger top yang bertugas di Hongkong wunabarakati cowok pertamaku

habislaa' apapa kes aku " tatauuutuuu; jangan tanya aku ...yang best kalo jadi yang pertama kan !! kepada yang ke dua dan ketiga tu' jangan berkecil hati' kerana aku juga tatau kalo jadi yang pertama ,hahaha
Update from' Tanjung Aru Plaza Net st2 -

Komentar

  1. perlu diralat kak. bukan kekasih, tapi cowok pertama. ada bedanya lho arti dua kata itu.he..he..

    BalasHapus
  2. Dian..ahahaha' ya ya...tau''''jangan tunjukkan, nanti kekasihmu cemburu pula"hahah

    BalasHapus
  3. huehehehe saya kira tadi kinibalu seperti nama di daerah saya ternyata kinabalu yah, upz:D

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna