Tawau Bloggers dan Artis AF

Menuju Puncak Tanpa Stacy
Macam lagu dalam Akademi Fantasia bah"
Setelah 2x 24 jam aku off handphone'dan selama sehari semalam itu juga aku bertapa depan PC 'buat persiapan bila aku oversea nanti,...saat aku melafaz mentera sakti"penarik janda gadis sapu rata' seseorang telah datang menemui aku di pertapaan, tetamu mistery aku kali ini adalah Adry datang ke goa aku. !"Wis..,ada temuramah dengan Artis..." betul bah...ndak jadi aku menurun, padahal dah tahap bakar dupa dan mengasap keris" kacau daunlah..pikirku, tapi dalam hati...time ni laa aku menguji kemampuan mentera keramat"penarik janda gadis sapurata ku,.tunggu...

Aku mandi dulu sementara Adry menjaga sudut pejabat aku" selang masa 20 minit kami telah merentas lebuh raya apas - hingga kongsi 10 dengan tujuan tapak pembenaan pejabat baru c.Adry. Semua ahli Tawau Bloggers telah di maklumkan ,mengikut rencana temu ramah Tawau Bloggers Unity dengan pihak Artis tersebut dalam jam 5.30 petang bertempat di Kingston Hotel Tawau
," A&R Manager Maestro Record, MR Melvyn Ramayah,Mr.Benyamin, Artis AF, Yazer,Stanley ,Candy 'serta beberapa krew mereka, telah berada di luar hadapan loby Kingston sewaktu Aku dan Adry sampai" Bah kami bersalam-salaman dulu, sambil tuh menunggu ketibaan ahli-ahli lain"
Dalam lima minit kemudian" muncul" ahli korporat Tawau Bloggers Unity : puadede.com. 'budihermawan.com, angrianiworld.com, sankai.org 'likearose.budihermawan.com, friendly81.blog, junaidisite.co.cc(first join)'sementara cintagila.blog(Romzi) tidak sempat hadir "selanjutnya kami mula memasuki ruang loby Kingston untuk sesi temu ramah" bestnya mengenal mereka nie secara live tanpa gangguan Muzik roCk steadyy, hahaha, cuba time konsert' ndak ada kau dengar apa orang kata..

Sesi selanjutnya, Aku bersama Adry bertanyakan beberapa soalan kepada MR.Melvyn Ramayah selaku A&R Manager Maestro Record, sementara rakan-rakan lain duduk, ambil gambar dan sembang dengan Yazeer, Candy dan Stanley, Mereka ni peramah dan kelakar, bila ada yang ajukan soalan...ada sahaja mereka gelak"
Kami sempat menyinggung berkenaan album dari juara Program Reality AF6 'Stacy, menurut Mr.Melvyn ,album sulung Stacy akan menemui peminatnya pada bulan October atau November tahun ini" waaa...mesti lebih hebat dari AKU STACY kan..."jika aku boleh menguasai lagu MENUJU PUNCAK" mesti aku akan bawa lagu"AKU ALWIS" kupikir,,pikir"...walau aku raja...terus..."

Menurut MR Melvyn , Stacy tidak ada hari ini,waaa ...ndak ada can laa aku " juara program reality Akademi Fantasia itu akan berada di Tawau pada hari esok, Stacy tentunya akan menghiburkan peminat dengan lagu HOT nya' AKU STACY..."itu tajuk lagu ya...sedangkan AKU ALWIS" itu namaku bah... Besok malam 21 ogos ' Artis-Artis AF ini akan menemui peminat mereka di Dewan Masyarakat Tawau, tentunya ramai yang tidak sabar untuk menyaksikan persembahan mereka' terutama kekasih-kekasih suara "AKU STACY" esok malam berpeluang untuk menikmati suara Stacy, Candy, Yazeer dan Stanley serta beberapa Artis jempuatan di Dewan Masyarakat Tawau. Sudah beli tiket ?? cepatlah beli" dengan hanya RM15.00 akan terubat rindu anda kerana di suguhkan secara live oleh Artis-Artis AF Maestro...Team Tawau Bloggers esok akan memasuki ruang konsert dengan peruntukan khas...cewah'''

Jika anda bernasib baik..mungkin anda akan menjadi Special Report Tawau Bloggers Unity." jadi tidak heran jika anda glemer dalam kiraan jam....

Artis Artis AF Dewan Masyarakat Tawau
Tarikh 21 Ogos 2008
Masa 8.00 Malam
Artis 1.Stacy
2.Candy
3.Stanley
4.Yazeer
5.Mama Rina-Marsha Jika ndak terlepas flight dll
Ticket RM 15.00

Kepada peminat-peminat mereka yang berada di seluruh Sabah" jangan berkecil hati dahulu, "menurut MR.Melvyn, artis-artis kesayangan anda ini akan berada di beberapa tempat seperti berikut,

21 ogos 2008 Dewan Masyarakat Tawau
22 ogos 2008 Sandakan
Dan selanjutnya di Sipitang
serta One Borneo Kota Kinabalu

Sesi Bergambar Dan Ramah Mesra Tawau Bloggers Dan Artis (Klik Gambar Untuk Besarkan)

Gambar-gambar menarik dan cerita berkaitan Sila lawati laman tersenarai dibawah ini

angrianiworld.com My Busy Day :)
cintagila blog Tawau Bloggers Berduet Dengan Artis
adrysabry.com Tawau Bloggers … in support of our local artist…
puadede.com Konsert Mini Stacy di Tawau
friendly blog Tawau Bloggers: Sesi beramah mesra dengan bekas pelajar-pelajar AF
csankai.org Csankai(Tiada data)
likearose.budihermawan Temu Bual Bersama Candy, Stanley N Yazer

post signature

Komentar

  1. waaa...bukan main bergambar dengan wakil maestro ko ya wisss

    tapi ko lg encem bah :D

    BalasHapus
  2. nannuur tu aku ya wisss...
    angriani

    BalasHapus
  3. wisss...si candy tu artis dr sabah bah...tambunan bukan sarawak..si stanley yg sarawak

    :))

    BalasHapus
  4. waa...ni tukar lagi,,ndak pa..komen diblog aku ni dihargai google...tengok di bawah tu..angriani dapat awards komen google,,,jika klik..semua di google akan kelaur nama angriani..

    BalasHapus
  5. Bual dan gambar dngan bos mereka bah kan,,manalaa tau ada ahli tawau bloggers jadi artis maestro,,ngekk" ada calon ka kita nie ..hehhe

    BalasHapus
  6. waaaa
    ada niat ni mok jadi artis

    pasni ko hafal dulu lagu menuju puncak tu ya :)
    hiksssssssssssssssss

    BalasHapus
  7. kalau ko jadi artis wis biar ko ndak pandai menyanyi kami undi jugak ko tu..

    BalasHapus
  8. wissss kalau ko jd artis jgn lupa kawan2
    ajak makan ramai yakkk..open table gitu
    wakakakakakakaka :D

    BalasHapus
  9. yabah sis bangga juga kami kalau ko jadi artis.
    bila lagi mo uji bakat ni wis. ada sudah tu tukang uji bakatnya. tinggal ko sumbangkan lagu saja

    BalasHapus
  10. aNgRiAni,,,kihkih,,,open table ndak juga tapi open daily Q tu adalahh...hehehe


    Rom,,,ko datang ya,,malam ni'..free bah tu kita masuk...bila lagi...

    BalasHapus
  11. esok ada lagi acarakah?? malam ni aku dakdapat pergi dakda orang jaga kedai.

    BalasHapus
  12. wissss
    amacam? hafal kah sudah lagu menuju puncak ???
    dgn tariannya sekali yahhhhh :-p
    wakakakakakakaka

    BalasHapus
  13. ya,,,ya,,aku sudah hafal tu ,,semua sudah hafal ka tue..MALAM NI ,,TAWAU BLOGGERS YANG AKAN BAWAKAN LAGU MENUJU PUNCAK,,auwww..kedokedo laa semua nanti

    BalasHapus
  14. ko jadi kepalanya ya wisss

    wakakakakakaka
    men pegang2 pinggang lagi yah
    uhukssssssssss :p

    BalasHapus
  15. kihkihkih.. habislah lagu tu kalau dibawa oleh si alwis kalau dikasi musik kedo kedo lagi :)

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna