Gugur Keahlian Online Tawau Bloggers Unity

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Entry ini ditulis khas untuk ahli-ahli Komuniti Online Tawau Bloggers Unity, tidak bermaksud mencabar mana-mana pihak, komuniti online lain atau individu yang terkait didalam komuniti ini.

Sejak diasaskan pada' 28 JUN 2008 yang lalu, Komuniti Tawau Bloggers Unity telah mengumpulkan ramai bloggers yang berfikiran positif kearah penulisan blog yang beretika,menjalin persefahaman dengan ribuan penulis blog di alam maya melalui jasa ahli-ahlinya yang setia kawan,baik di dunia maya mahupun pertemuan nyata"betapa pentingnya mengawal ledakan maklumat dalam dunia maya untuk mewarisi kebijakan pemikiran manusia sejagat ".

Atas budi bicara ahli-ahli online dan butiran SMS ahli yang MENYATAKAN HASRAT KELUAR DARI TAWAU BLOGGERS UNITY kerana tidak dapat memberi komitmen dalam TBU serta merujuk syarat dalam Laman web rasmi Tawau Bloggers Unity disini
Dengan ucapan "Bismillahirahmanirrahim" keahlian bloggers HTTP://PUTERIEZZA.COM di gugurkan dalam Laman Rasmi Tawau Bloggers Unity.

TAWAU BLOGGERS UNITY ,akan sentiasa memberikan sokongan terhadap program-program PUTERIEZZA.COM mengikut persetujuan ahli-ahli.

Ahli-ahli Tawau Bloggers Unity akan sentiasa menjalin persahabatan dengan dengan Puteriezza.com diluar urusan Tawau Bloggers Unity.

BLOGGERS YANG SAH TERGABUNG DALAM KOMUNITI SETAKAT INI
Yang memiliki keistimewaan untuk mengikuti bengkel online atau offline anjuran Tawau Bloggers Unity

post signature

Komentar

  1. wow masih layak ikuti kursus haji online...:P
    Tahniah bro...kau memang layak mengemudi kapal TBU!sejak bila haku panggil dia bro ni????huhuhu

    BalasHapus
  2. go ketua...
    ketua baitu...

    BalasHapus
  3. :) respect2 pada penggawa. i sappot you bebehh

    BalasHapus
  4. cadangan ..minta penggawa pakai serban!!!! :)

    BalasHapus
  5. Salam buat semua.

    Ya, pengumuman ini memang benar. Saya tidak menarik kembali keputusan saya yang pernah dibuat dahulu.

    Tindakan keluar dari Tawau Bloggers bukanlah kerana menghadapi masalah dengan mana-mana ahlinya ataupun pertubuhan ini, tetapi kerana komitmen tugas dan lokasi saya yang tidak berada di 'Tawau'.

    Tindakan keluar dari Tawau Bloggers bukanlah bermakna persahabatan dengan ahli-ahli Tawau Bloggers juga turut berakhir. Tidak sama sekali. Persahabatan tetap berjalan seperti biasa dan saya masih menyayangi rakan-rakan Tawau Bloggers Unity :-)

    Tetapi, komitmen saya membataskan keahlian saya dalam Tawau Bloggers. Lagipun, saya merupakan seorang politikus. Maka, keahlian saya tidak wajar di dalam TBU yang 'berkecuali' daripada mana-mana pertubuhan politik.

    Dengan itu, saya keluar TBU dengan kerelaan hati saya. Saya harap, pengunduran saya dari TBU tidak menimbulkan kebencian atau menyakitkan hati mana-mana ahli TBU. Saya tetap menghargai kalian semua sebagai sahabat saya sehingga ke akhir hayat :-)

    BalasHapus
  6. erm` Rilex la.. :-))
    ya.. ya... pusing-pusing jumpa juga.. kt di ALAM MAYA.. ni. klu Ndak Di blog mungkin di IRC, Mungkin di Youtube, Flivkr, myspace etc la.. :-))...
    apa-apa Hal.. mari terus membesar di ALAMMAYA dgn sehatz... :-)) No BeeR! No Sex! No bEER!

    Wikz.. resendkan bah aku invite tu ke email....
    Link yg ari tu dah Expired.. :-(

    BalasHapus
  7. iya iya..semoga suksess selalu..peace 'V'

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna