Kembara Wunabarakati Part2...sila tunggu

Tajuk post ini 'tergantung !!
Lanjutan hari ketiga..ke4 dan ke 50 hari"Kembara Wunabarakati" terpaksa aku tangguhkan pada entry kali ini, alkisah ketika aku tengah merangkai kata dari memory pengembaraanku, satu panggilan melebur hayalan untuk lanjutan kisah hari ketiga...."bersabarlah...,

Hallo...Tawau Bloggers Unity !!....lagi...lagi nama ini disebut orang dalam talian' tapi suara dari handphone aku telah memperkenalkan diri bahawa panggilan tersebut berasal dari bangunan yang gambarnya di bawah ini ;

Tawau Library
Seminar Enakmen Penulisan
Kalangan Media di Jemput.
Tawau Bloggers Unity !! DI JEMPUT...media online ?.
Tarikh 29 Oktober 2008
Masa 08:00 Pagi
Sidang Redaksi Tawau Bloggers Unity...sila ambil tempat.

Entry ini telah menyelamatkan aku dari menyusun ayat-ayat cinta kisah lanjutan'Kembara Wunabarakati' pada hari ketiga,ke 4 dan ke 50....

Sebenarnya banyak projek Tawau Bloggers Unity untuk jangka masa hadapan,tetapi tidak perlu diwar-warkan pula,seperti jualan jika terlalu dibuka dan dihebah natijahnya akan mengeluarkan bau.
Alhamdulillah sokongan datang dari pelbagai penjuru,sama ada melalui phone,email atau perkongsian maklumat maya.

Satu kekuatan tangguh Tawau Bloggers Unity adalah persefahaman ahli-ahlinya,penghargaan dan saling menghormati antara satu sama lain.

Dan yang paling "MAHAL" dalam Tawau Bloggers Unity adalah perkongsian ilmu IT,PERNIAGAAN dan lain-lain yang tidak dapat dinilai dengan ganjaran wang anda,dan tidak dinafikkan mereka yang selama ini kurang arif dalam ilmu IT, selepas menjadi keluarga Tawau Bloggers Unity telah menjadi celik IT, serta mendapatkan bantuan tambahan ilmu dengan rasa kekeluargaan, Tawau Bloggers Unity memupuk budaya keluarga IT Bertamadun...dari keluarga IT Bertamadun mungkin akan tercipta Bandar IT Bertamadun, Bandar IT Bertamadun setidaknya harus dalam sebuah Negara IT Bertamadun.

Namun biarlah waktu yang menentukan,perlahan tapi pasti menuju destinasi...janganlah indah kabar dari rupa.....kerananya"tak perlu SUREHEBOH sangat, nanti meluat pula aku sendiri.

Together As One
Tawau Bloggers Unity merendah diri di alam maya,merangkul hati setiap warga dunia maya.

post signature

Komentar

  1. Tawau Library
    Seminar Enakmen Penulisan
    Kalangan Media di Jemput.
    Tawau Bloggers Unity !! DI JEMPUT...media online ?.
    Tarikh 29 Oktober 2008
    Masa 08:00 Pagi

    BalasHapus
  2. wis.... kata2mu membuatkan aku hampir jatuh kerusi.... hehe....
    bos.... kalau aku dapat cuti aku pegi..... time keja tu bos.... :)

    BalasHapus
  3. haku p lawh..
    bukan jua ada apa2x sok nih..
    baek haku p ctue...
    jarang ada pulang gnie nih....

    BalasHapus
  4. wis kata-katamu itu sungguh mendalam pengertiannya.
    :) akupun time tu shift pagi.

    BalasHapus
  5. Don..Friendly.Romzi..HADIR lah..sahkan penyertaan dengan PRO kita, bagi NAMA PENUH untuk PENGANUGERAHAN SIJIL....mau tinggal kah???

    BalasHapus
  6. Tawau Bloggers Unity akan menghantar 8 orang wakil dalam seminar tersebut...so...kalo lewat aku ndak jamin'heheh

    BalasHapus
  7. 8? sapa2 sak?
    ayokla don pg..bawak coklat juak ya dek..hahahaha

    BalasHapus
  8. Saya confirm tidak dapat menyertai kerana ada temujanji dengan doktor pakar pada hari yang sama. Dan, yang paling penting cuti tahunan saya sudah mau habis. Hikhik.

    BalasHapus
  9. lawa antara yang 8 tu!!!!
    wis....p***n cepat aaaa!!!

    BalasHapus
  10. ikut sidang redaksinya dong,he..he..

    BalasHapus
  11. kalau ada xtbiti Begini Selalu...
    Kompomnya.. klu aku balek pagi pun ndak
    di bebel... ..

    BalasHapus
  12. Sabrina - yang lapan tu ndak juga aku mo sebut1-1,cukup kuota kaa..hehehe' Pegawai Perhubungan TBU dah bagi senarai dlm sms ni.apapun jumpa sana sja,sapa2 yang hadir tu.
    __________________________________________

    Puteri Ezza - wajib tu jumpa dr pakar, nanti ada masalah kesihatan kritikal pula' kalo cuti tahunan habis..ambil laa cuti bulanan lagi ke'amacam!..hehehe " aku 32haribulan ni mo periksa kandungan, kut-kut rahim aku jatuh,,uwaaaaa....

    ________________________________________

    Lawa - antara yang 8 tu,,awak laa dalam tu' tinggalnya tengah2 4 dan 4...so yang 4setengahnya laa,,hahaha...

    _______________________________________

    Kristina Dian Safitry - waaa..satu penghargaan kalo wartawati antarabangsa mahu ikut sidang redaksi TBU, walaupun TBU terbuka bagi penulis blog di alam maya..nanti kami bincang2 laa ya...
    _________________________________________

    myclassic - heheh,,jangan pula farock balik pagi cakap xktbiti TBU,,last2 pi kunak racing sana...ndak pasal2 kami pula kena bebel :))

    BalasHapus
  13. emmm..aku sering dapat jawapan nakal dari wis...uuuwwaaa!!! :P

    BalasHapus
  14. Hahaha. Ada ka patut. Aku serius ni. Dalam 30hb atau 31hb akan ke Tawau juga. Tapi hala tuju dirahsiakan. Seperti biasa... ada yang mengawal.

    BalasHapus
  15. ehem ehem..sis lawa ngan mr alwis ni punyala "bermanja-manja" hehhehehehe

    BalasHapus
  16. lawa - kau sering dapat jawapan nakal aku kaa !tapi ko pula sering jadi skandal nakal aku ekk.. ..sendiri mo ingat laa:)).
    __________________________________________

    Puteri Ezza - uisehh...hala tuju rahsia, siap dikawal lagi tu!! ni kes naya tingkat kaya...
    Dulu aku ada kawan juga mcam gini, pegi hala tuju rahsia,kalo pegi mana-mana dikawal"pengawal-pengawal dia huru-hara dibuatnya, sbb dia slalu mau pegi bunuh diri entah kemana hala tujunya...penat bekejarkejar,!!tapi ni lain kes laa ya'''hahahah

    BalasHapus
  17. Sabrina - Oh sabrina ,mulai, mulai...nanti akhir, akhir 'tau apa!! KHAYALAN TINGKAT TINGGI..hahaha'tajuk lagu bah tu...

    BalasHapus
  18. errrmmmm...try datang ya boss

    pagi2 ada kuliah laaaa :D

    BalasHapus
  19. Hehehe. Rahsia sbb urusan rasmi bah. Urusan jual beli dadah. Mana boleh bising-bising. Nanti ndak pasal-pasal masuk penjara. Hehehe.

    BalasHapus
  20. Sabrina::ehem ehem..sis lawa ngan mr alwis ni punyala "bermanja-manja" hehhehehehe

    lawa jawab: "mo manja sama boss kita sket x boleh ka? :)

    Alwis:lawa - kau sering dapat jawapan nakal aku kaa !tapi ko pula sering jadi skandal nakal aku ekk.. ..sendiri mo ingat laa:)).

    lawa jawab:Skandal bloggers hahahha?
    aku kan ahli TBU juga!kalau skandal kang kene pecat keahlian...x mo laa!!!sayang keahlian ni bukan senang mo dapat bah!! :) lepas ni aku bz se bznya mo ekzem doakan aku wahai ahli TBU sekalian!!ni mo manjer manjer dgn kalian...

    BalasHapus
  21. wis apa crita di library hari ni. ada dapat gajikah sudah kita :) muehehehehe

    BalasHapus
  22. hahahahaa...
    satu seminar yg best ar..
    walaupown haku kesejukkan coz aircond d bwh kue...

    BalasHapus
  23. hengga semenanjung aircond tu tempias sejuk huhu
    Don...mana ko x sejuk ??ko pakai swimming suit kihkihkih...

    BalasHapus
  24. Don, ponteng sekolah ka? Aku kestau cikgumu... Haha. Utamakan sekolah dulu dek. Ko tu x lama lagi SPM.

    BalasHapus
  25. nvm lowh..
    best apa dpt join seminar toe..
    dan
    ttttttuuuuuuuuuttttttttttttttttttttttttttt.........
    (minum2x d ss lawh)

    lgpown d skola..
    teda jua apa2x aktiviti yg best...

    BalasHapus
  26. LAWA
    ----
    aw..
    mcmana kaw taw haku pkai swimming suit??

    BalasHapus
  27. adeiiii...si don ni belum tidur ka?

    kita minum 2 kali...makanan tidak
    hahahahahhahaha

    BalasHapus
  28. tidur wa sis...
    hehehe...
    maw p skull la nih

    BalasHapus
  29. ptg tu kami p milenium makan kan don..
    hahahaha..
    kenyang menunggu laik :D

    BalasHapus
  30. kalau si don anakmurid ku best aku bley bully hahha tarik songsang!!!!!

    BalasHapus
  31. don ni best sebb spotimmmm huhu!ko pakai swimming suit ku tgok dalam mempiiii hahhahha!

    BalasHapus
  32. SABRINA - huhuhu... sdak ar... hehehe...

    Tirai Hidup - erk... dlm mimpi rupanya... hahaa.. anak murid apa??

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna