Igauan Ngeri Fun Fair

Malam gemilang cahya benderang'alunan syahdu serta gerak erotik penari hiphop telah menjadikan aku papa kedana..."semalam...oh masa semalam"satu tragedi pilu bagi Aku"
ya Aku..bukan Kau.
"Rugi..serugi-ruginya'angkara piring terbang"FunFair"
HANDPHONE aku terbang entah kemana....
Funfair ditutup dengan perasmian HILANGNYA HANDPHONE DAN MAKLUMAT AKU YANG LAIN..TERMASUK PASWORD-PASWORD PENTING....hari ni aku harus mengemaskini semua kata laluan....
Awal-awal lagi memang aku tidak berminat dengan karnival ni'maybe dia balas dendam atas ketidak ikhlasan aku masuk sana.

Komentar

  1. Hahha..padan

    BalasHapus
  2. kaya juga ko pren uhuhuhu

    BalasHapus
  3. beli hanphone baru bah yang ada ada camera tembus2 pakaian ihihihihih

    BalasHapus
  4. hahaha..boleh mengintai lagii kan,,hahah

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna