Cek Bayaran Nuffnang+Master Card

Translate this page >

Selepas 20 hari aku tunggu master card web payoneer aku, akhirnya janji mereka sampai juga,master card ni bersamaan tiba dengan cek pertama aku dari nuffnang' setidaknya memberi harapan bahawa nuffnang tu membayar aku juga' heheh, dan tidak perlu tergesa2 lagi untuk request payout.

Master card web payoneer pula akan memudahkan aku untuk menerima pembayaran luar negara yang lain selepas ini,kerana selama ni aku harus tunggu agak lama untuk clearkan cek $USD dalam acc bank tempatan' sudahlah lama, kena potong lagi' dengan master card ini tak perlu tunggu lama2 untuk tunai.

Komentar

  1. Happy Wednesday! Bloghoppin' here... Hey, I have an interesting tutorial for you that I have written myself. It is about adding Adsense on your Single Post in XML template. I hope you'll like it! God Bless you!

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna