Meta Hot Untuk Blogger

Tahun lalu saya pernah menulis tentang META Deskripsi untuk blogger disini Meta ini sangat penting untuk mempercepat pengindeks'an content blog , atau memudahkan blogger untuk menyumbat highpaying keyword yang di bid untuk adsense" boleh cuba.

Anda boleh menukar Meta Deskripsi blog setiap masa yang anda fikirkan perlu jika mahu bermain-main dengan search engine' mengikut pengalaman saya' kekerapan menukar meta dan deskripsi blog menghumban blog saya pada ranking TOP search engine sekali sekala, bahkan berminggu menguasai persada keyword tertentu yang saya bid, serangan Meta akan membuat blog anda tersebar dengan pelbagai tajuk dan berhamburan dimana-mana dalam search engine.

Mengapa saya bongkar rahsia ini ! tidak takut dengan persaingan ? heheh" jawapan saya: Satu kaedah terbaru telah aku temukan dalam pencarian yang tiada henti, jadi yang ini kita bagi-bagilah kan !" sama-sama kita belajar. Untuk tidak melengahkan masa sila copy script dibawah ini dan letak dibawah " <head> " blog anda

<TITLE>WUNABARAKATI BLOG</TITLE>
<META CONTENT='Alwis' NAME='author'/>
<META CONTENT=' Detik Detik Seorang Blogger ' NAME='subject'/>
<META CONTENT='Blog Peribadi Warna Perjalanan Hina,' NAME='Description'/>
<META CONTENT='where can I find,find blog tutorial,money,tawau,duit,cerita,kisah hangat ,' NAME='Keywords'/>
<META CONTENT='Tawau' NAME='Geography'/>
<META CONTENT='Asian' NAME='Language'/>
<META CONTENT='never' HTTP-EQUIV='Expires'/>
<META CONTENT='2' NAME='Revisit-After'/>
<META CONTENT='Global' NAME='distribution'/>
<META CONTENT='INDEX,FOLLOW' NAME='Robots'/>
<META CONTENT='Malaysia' NAME='country'/>
Anda harus menukar kandungan yang berwarna merah sesuai dengan maklumat blog dan keyword pilihan anda.
Simpan dibawah <head>



Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna