Salahkah Aku

Aku telah menerima 62 maklumbalas dengan mesej "AKU PEMBULI"
MENGAPA AKU YANG SETIAKAWAN INI LAKUKAN BENDA TERKUTUK INI??? Dalam dunia blog aku telah menolong ramai mengemaskan blog mereka. Tidak ada satu pun yang aku minta imbalan'kerana demi persahabatan,malah aku tidak marah jika mereka lupakan aku,sebab ini dunia maya.jika anda tidak memiliki talian intenet"maka teman anda juga putus ditalian ini. Bukan cuma blog kecil saya kelola,bahkan blog besar saya kelola tanpa IMBALAN apa-apa,tapi saya bangga jika mereka menjadi blogger yang sejati"bangga jika mereka menemukan keseronokan dalam dunia blog,saya bagi anda satu blog yang pernah saya kelola satu masa dulu GADIS RANTAU mulanya putus asa dalam membuat blog, kini beliau telah menjadi seorang blogger tangguh" APA ITU BLOGGER TANGGUH?!! blogger unggul adalah seorang penulis blog yang mampu melahirkan maklumbalas pelawat mereka. dengan tulisan yang relatif singkat serta mampu menarik pelawat memberi respon! Bezanya dengan Aku, membuat blog tidak memerlukan respon pelawat,cuma mengharapkan respon dari bank-bank untuk menulis cek tiap bulan mereka bayar aku".hahahah... Ni gambar kami beberapa hari lepas,yang paling depan ni WANITA TAWAU BOLEH ,pereka web,tapi aku suka salah satu laman web sekolah yang dibinanya WEB SK KAMPUNG TITINGAN TAWAU
Gambar oleh: AngRiani UNTUK KES BLOG TIRAI HIDUP INSYALLAH KITA AKAN TOLONG TUANYA KEMBALIKAN KEASALNYA. CUMA BERHARAP TUAN BLOG TIDAK SHARE PASWORD DENGAN SESIAPA MENURUT MAKLUMAT "BLOG TIRAI HIDUP DIAKSES RAMAI ORANG" NAMPAK AKU BUAT CANGGIH MEREKA RUSAK PULA" KONON... MEREKA SENGAJA MAINKAN AKU DENGAN "MESEJ"UCAPAN "ADA ORANG NAK CABAR KAU WIS" ITU PANTANG AKU KALO TOLONG ORANG DICAKAP GITU. SEBAB AKU TIDAK PANDAI,,,MENGAPA HARUS CABAR AKU. JADI "JANGAN BUNUH DIRI..... SEBAB AKU TOLONG "KALI INI SAHJA... AKU LAKUKAN INI DEMI KEBAIKAN TIRAIHIDUP.BLOGSPOT Sebab tidak mahu disalah sangka kelak jika ada tangan jahil merusak blog tersebut mereka tuduh "ANGKARA ALWIS" padahal..ramai orang pegang username dan pasword blog tersebut...HARAP BUKA MATA ANDA SEBELUM TUDUH AKU MEMBULI.... Jom aku tolong korang bagaimana NONTON VIDEO SAMBIL BUAT DUIT

Komentar

  1. makasih ya kak. tanpa bantuan kakak mungkin aku emang dah ngebreak ngeblog.

    BalasHapus
  2. Secara profesional aku sudi masuk jawab di sini.Biar terjawab segalanya.
    Nak jawab bukan sepatah dua bagi menjelaskan duduk perkara...ya benar kata wis bukan hack sebab istilah hack ialah menceroboh masuk rosakkan tanpa melalui password!Betul tak wis?Nak kata konspirasi juga tidak sebab konspirasi adalah perancangan yg dibuat lama dgn memikirkan risiko dan kejayaan!macm kes Dsai...amik masa lama rancang konspirasi bukan sehari atau beberapa minit! Wis kata pack betul juga sebab memang dia pack dan pomen!

    Think positif readersku sayang...aku sedang alami satu pengalaman mahal sebagai blogger dan pengalaman ini amat bermakna!Bukan senang bg seorg blogger nak rasa mcm ni...aku dah redha semua ni...aku yakin dia sdg mencantikkan tirai selepas diselak disingkap dgn rakus nmpk mcm dirogol (tapi x) dgn izin aku juga melalui cara terhurmat! harap selepas ni tirai cantik kan wis??

    Yang nyatanya aku menangis dan ketawa bagai nak gila bila blogku jadi caca merba!Maklumlah aku perempuan dan blogger yg tak pandai apa...jika wis tak janji nak baiki aku akan sugul macam ayam berak kapur 3 4 hari!

    Aku tak sangka sampai 62 komen ko kene wiss?
    memang ramai yg masuk simpati dgn ku dan berharap aku bersabar dan jangan cepat melatah!
    Mahu tak melatah bila lihat blog dah jadi lintang pukang!Macam perang dunia...sedangkan masa tu wis tak kata apa cuma dia asyik kata konspirasi je??Konspirasi apa selama beberapa minit???Setelah lihat blog ku begitu ada yg masuk nasihatkan tukar password tapi aku tak mahu sebab aku tahu wis akan salah anggap!
    Memang benar setelah wis tahu blogku dah bertukar password dia jadi hangin seluruh badan!!!Masa tu dia tak jelaskan apa apa samada nak pulihkan...tak siapa backing aku masa tu..aku juga haru biru masa tu...
    3 hari menangis kenangkan blog caca merba!
    Memang bab cabar begini biar aku jelaskan...mereka menasihatkan aku supaya tukar pword...dia takkan marah mereka kata!Ini adalah cabaran dunia IT!Mereka yakin ini adalah small matter bagi org hebat mcm Alwis!
    Tapi aku????seolah gajah sama gajah baru bertempik sedangkan aku dah penyek di tengah...uuuwwaaa...

    Bab beri pword..
    Aku masih baru di dunia bloggers..so siapa sahaja yang sudi dan baik dgn ku masa tu aku beri je pword(Jgn tiru aksi ini)
    Ada 4 org sebelum Alwis ku beri sejak mula bina praskbs disamping tu aku mulai belajar sendiri hingga aku bina Antulawa dan Tirai secara sdn.bhd.Malah selepas itu aku mulai ajar org bina blog secara online dan tolong buatkan blog cantikkan blog dia walau aku hanya basic blog sahaja!Ada yang dah minta aku beri kursus lagi uuuwwaa jenuh kalau mereka nk cantik mcm alwis buat...hahha

    Aku nak panjangkan ilmu walau aku ada sedikit begini....Selama 2 tahun password masih di tangan orang hanya kali ini jadi begini!
    Tak semua orang boleh terima dia sedang berkongsi sesuatu dgn orang lain!
    Wis mungkin rasa tercabar terkejut dgn keadaan ini!tapi percayalah wis ini bukan konspirasi nak jatuhkanmu...hanya keputusan selama 3 minit berbincang tukar password!
    Konspirasi apa ini?
    Pendamai sekalian tolong lah damaikan..

    Azi Malaysia
    IP:218.111.70.249 Replies..

    BalasHapus
  3. huahuahuahua
    lilek bah boss
    kenapain sih ???
    :p

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna