Bom Blog Hantu

Bom Blog Hantu...Huhh...bukan tradisi aku jajal-menjajal kemahiran"aku cuma seorang BUTA IT tak tahu apa-apa,tapi kesabaran dunia maya dan maruah online aku dipersenda,aku terpaksa menghantar bom bulat c,romzi sebagai pemusnah"3 minit aku ! dengan tema PERMAINAN IT... musnah keindahan sebuah blog yang berusia 2 tahun, menjadi kegilaan ramai petualang dunia maya, "3 minit aku telah menghantarnya kedunia lain dan menguasai tapaknya....ini adalah PENJAJAHAN AKU YANG BODOH ,tapi aku puas hati sebab mereka cabar-cabar aku "hahaha mari tengok mangsa ! TIRAI HIDUP a.k.a ANTULAWA

Komentar

  1. bom la sesuka hatimu!!
    kenapa tak bom aku sama?
    hahhahhaha semalam adalah hari yang paling indah!Aku selebret dan aku gelak hingga satu ym!
    sekejap gelak sekajap menangis dihadapan blog yg hancussss!!!!
    Petualang apa ni?petualang blog?hahhahahha!
    hahahhahhahha!petualang blog yang licik!
    kebanggaan ku hhahhaa!aku bangga denganmu yg telah hancurkan Tirai hantu dan cacamerbakan Praskbs!
    Pssssttt!!!sayang...kenapa kau lupa Antulawa??
    Jom heret dia sama ke kancah peperangan maya yang sadis!!!!hahhahahhah!
    h
    Oiitt!!hingga aku bangang tak tahu aku ni masih punya akaun google kah lagi!
    di bawah akta apa harus dihadapkan kes merogol blog ini?hahhahhahah!

    BalasHapus
  2. aisey....siap set sensored so boleh komen dgn dahsyat lah hahhah!
    kau rogol siapa malam tadi sayang?

    BalasHapus
  3. wis...kau rogol siapa malam tadi?
    kau akan dihadapkan ke mahkamah blog tidak lama lagi yg mana antulawa akan menjadi hakim hahhahha!manjatuhkan hukuman mandatori di bawah kesalahan jenayah merogol blog!

    BalasHapus
  4. waduhhh. apa sudah jadi blog orang tu :) kihkikih

    BalasHapus
  5. Ahhh...sapa suruh main-mainkan template aku,aku dah bagi template bebagus korang koyak-koyak,heret sana,heret sini'apa salahku ? aku bagus bah....itu salah sendiri "pick-pick suka ati tanpa kebenaran"hahahhaha... hampa pelawat tirai ari ni..sorry,,,sorry"WIS tak mahu bertanggung jawab, ITU KESALAHAN TEKNIKAL ....anggaplah karma dunia maya" jika ditolong tapi malah mencabar...gitulah slalu...."SAMPAIKAN SALAM AKU PADA HACKERS KAU" jangan menghack orang warak mcam kami-kami..hahaha

    BalasHapus
  6. mahkamah blog. !! hahahhahah "dalam undang-undang pun" KALAU BOM ANTU TAK SALAH.malah digalakkan untuk panggil bomoh atau mana-mana pawang' hahahah INIKAN PULA BLOG ANTU...

    BalasHapus
  7. uik... apa kes nih...

    BalasHapus
  8. aku jdi blur kalau masuk sini
    uhukssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    BalasHapus
  9. KESIAN JUGA BLOG ITU.....KESIAN TUAN PUNYA...TAPI SEKADAR PENGAJARAN KEPADA SEMUA PENGGUNA DAN PENULIS BLOG
    INGAT PERKARA INI

    1. JANGAN SHARE PASSWORD DAN USERNAME KEPADA MANA-MANA PIHAK
    2. JANGAN MUDAH TERPEDAYA DENGAN UNGKAPAN TOLONG KAU DALAM BLOG
    3. AKAUN BLOG IBARAT RUMAH PERIBADI,JANGAN BIAR ORANG LAIN MENYELONGKAR RUMAH ANDA
    4. JIKA ANDA MAHUKAN SESEORANG MEMBANTU KEMAS BLOG..CUKUP SATU ORANG, JIKA ANDA MAHU LAGI ORANG LAIN .SILA TUKAR PASSWORD ANDA SEBELUM MENGUPAH ORANG LAIN UNTUK MENYELONGKARNYA

    DAN TOLONG HARGAI APA YANG ORANG TOLONG DAN BERI...MINTA IZIN SEBELUM MENGUBAHNYA KERANA KEMUNGKINAN DIA TELAH MENGHABISKAN MASA DAN TENAGA MEMBANTU ANDA..BERTERIMAKASIHLAH DALAM PERBUATAN...BUKAN SEKADAR UCAPAN....

    BalasHapus
  10. kak wis..mudah mudahan gak terjadi apa apa sama blog ku ya? username dan paswod gak berubah,dah itu hanya kakak yg tau. kalo aku ada masalah dengan blog,apakah itu berarti kak wis yg ancurin?nggak khan ka?

    BalasHapus
  11. Walah Dian..malah aku sudah lupa tuh password..hehe..ndak apapa...jangan share dengan sesiapa" Ya tentu tidak,,malah satu kebanggan boleh buat ramai orang senang...

    BalasHapus
  12. wis aku dah jawab segalanya dalm n3mu yg baru!

    sepatutnya aku beri tahumu sebelum ni ada 4 org yg tahu password blog tu!

    sepatutnya kau juga mesti tanya!!

    aku harap aku dah belamu di komen terbaru dlm n3 baru mu!

    aku juga sepertimu masih pegang password beberapa orang tapi masih selamat dlm genggaman ini!

    maknanya password orang aku pegang erat!
    password aku ada ditangan 5 org hebat di maya!

    BalasHapus
  13. wis masa sedang marah aku juga bagai peluru berpandu main tembak bujur lalu lintang terguling....macam kau juga kan?

    dah cool ni rasa aku rasa aku lah bersalah sangat...sepatutnya aku settle sendiri!
    tak perlu tanya sahabat maya lain..ko senanng je cakap kata semua tu BF aku jenuh laaa bf hong kong,thailand ,bangla ,dari perlis hingga ke sabah jenuh laa...anggaplah sabahat maya bah!!!
    Aku cepat cool syukur...
    lahir bulan April memang macam ni!!

    BalasHapus
  14. tak siapapun jadi hackers...sebab semua masuk blogku guna password!

    Lepas ni sampai mati aku x kasi password!Cuma nak wasiat harta,rumah kereta dan duit je untuk org hidup!password tidak sekali!


    *password perlu juga sebab orang(waris) nak buat n3 kubur kan?

    BalasHapus
  15. hahhahhaa...aku seronok pulak masuk baca kisah lama ni wis.....

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna