Menidurimu

Perlakuannku menyelak dgn rakus(sesuai x ni)
membuatnya bangkit ghairah sama...
apa lagi aku pun makin galak
jari jemariku menjalar keseluruh pelusuk ...
membelek mencakar meraba apa sahaja yang sempat jariku capai...
aku selak semahuku....hinggga dia tidak sempat tepis..
kataku ingin pomen dia..apa lagi dengan rakus ...
penuh berahi aku selak
hingga aku tercungap..bernafas..

huhh.....bersinar cucuran keringat dibawah sinaran lampu
dikamar kami berdua,selak menyelak...
3 minit dah keluar....
keluar pergi ke bilik ini... sapa suruh bagi kunci sana-sini..hahaha huhu ..ganasnya kisahku.....selak menyelak ni !!!
Salam buat seluruh mangsa-mangsa yang selama ini aku selak,bogelkan dan rogol "ermm seronok tak aku tiduri blog korang selama ini ??..hahaha....

Komentar

  1. oit sudah laahh!!
    aku dah cool ni!
    kita damai kembali
    setelah habis adegan selak menyelak ok!
    PEACE!

    BalasHapus
  2. mana kunci tiraihidup??
    nak masuk tak boleh ni..
    tuan rumah cuba buka tak boleh ..cari pintu tak jumpa ko set invisible ke?
    aku duduk di luar ni!!!

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna