Percuma SEO Ebook

Search engine optimization (SEO) adalah proses untuk meningkatkan jumlah dan kualiti traffic/pelawat ke suatu website dari search engine/mesin pencari, melalui hasil pencarian dari suatu kata kunci/keyword.
Google merupakan search engine paling popular dan merupakan sebuah kekuatan besar yang sangat menentukan kesuksesan anda dalam online marketing. Semakin banyak dan semakin kedepan laman website anda ditemukan melalui pencarian di search engine Google maka semakin besar potensi keuntungan serta semakin besar pelawat anda.Jika website anda berada dihadapan maka mudahlah seseorang untk memasuki laman web anda,jika website anda berada di urutan 10 bawah dalam pencarian google amat sukar untuk memperoleh pelawat,dan anda perlu promosi mati-matian dengan kaedah manual yang menyita masa dan tenaga Telah banyak teori yang dibahas tentang Google SEO, guna meningkatkan peringkat website dari pakar-pakar SEO. Begitu banyak pula mitos-mitos tentang Google yang telah beredar. Adakah Anda mengenal Jonathan Leger !, jika belum kenal,anda akan segera mengenalnya. Jonathan Leger telah meluncurkan sebuah laporan baru yang membongkar mitos-mitos tentang Google.
Mitos-mitos itu antara lain:
Mitos #1: Google Tahu Semua dan Melihat Semua
Mitos #2: Google Tidak Meng-index Duplicate Content Website
Mitos #3: Kita Harus Mendapatkan Link dari Related Website Untuk Mendapatkan Peringkat Baik Di Google
Mitos #4: Website Harus Fokus Pada Suatu Tema Untuk Memperoleh Peringkat Baik
Mitos #5: PageRank Tinggi Bererti Peringkat yang Baik dan berhormat di Search engine Mitos #6: Untuk Mengekalkan Peringkat Yang berhormat tersebut,Sentiasalah Mengupdate Isi Kandungan Website ..dan..Mitos ke #7:
MITOS TERBESAR: Untuk Mendapatkan Peringkat Terbaik di Google adalah Sukar
Semua mitos tersebut dibongkar habis oleh Jonathan Leger dalam ebook-nya yang boleh anda download PERCUMA DISINI
Anda tidak perlu keluarkan sebarang kos atau biaya apapun,
Langkah-langkah download:
Masukkan nama dan email anda. Buka email activate yang dihantar ke email anda,check Bulk Mail jika link activate tidak terlihat di peti masuk, kadang email yang datang beberapa minit akan dihantar ke kotak Bulk Mail, aktifkan account anda dengan klik link activate yang dihantar. Setelah mengaktifkan account, anda akan diberikan halaman promosi yang page ini boleh anda abaikan dan lanjutkan men-download e-book dengan meng-klik link di bahagian paling bawah. Isi e-booknya cukup menarik untuk optimasi SEO 2008, selamat download dan membaca ebook tersebut.NAMUN ANDA HARUS BIJAK MENGGUNAKAN KEMUDAHAN PERCUMA YANG LAIN UNTUK MENGUMUMKAN BLOG ANDA DISELURUH SEARCH ENGINE

Komentar

  1. Salam. Blog rawatankesihatan telah mempraktikkan tips ini secara manual. Nampak tidak ada peningkatan dan tidak ada juga kemerosotan. Mungkin tips ini agak berkesan juga, cuma tidak mencapai tahap maksumum.

    Blog wunabarakati ini, telah diubahsuai dan tidak dilengkapi dengan feed. Saya tidak dapat membuat pemantauan melalui google reader, sebaliknya terpaksa membuat pemantauan secara manual dengan melawat sendiri ke sini selalu.

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna