Adik anniey comey dan Tawau Bloggers

Salam hujung minggu pelawatku yang budiman, Setelah aku mengcheck Google Analytics blog aku minggu ini, majority pelawatnya dari Nowway dan USA,cuma 30% dari Malaysia, Dimana silapnya 'kau faham ? jika tidak faham...aku juga lagi tidak faham...Ok" kita lupakan sahaja ketidak fahamn di atas, tapi harap kamu faham apa yang tersurat dan tersirat dibawah ini....satu dan dua cuba fahami" asal jangan berdua duaan sahaja.

Akhirnya Incik Romziiii sudah menyelesaikan design baru, untuk laman rasmi tawau blogger 'Setelah sebulan ditubuhkan, komuniti Tawau Bloggers melangkah setapak lagi dengan memperbaharui imejnya di dunia maya internet dengan mendapatkan domain TawauBloggers.Com beserta hosting. Tujuan utama pembaharuan ini adalah untuk mewujudkan satu laman web yang lebih ofisyen dan profesional dalam mengendalikan keahlian dan kegiatan komuniti Tawau Bloggers.

Yang ini pula adalah baju rasmi tawau bloggers Mana-mana ahli yang ingin order boleh pergi mengukur size dan pesen kegemaran masing-masing (ahli sahaja) ke N.A Design (Ba Zhong Business Centre) atau berhubung terus dengan kami.

dah faham yang pertama??

Yang kedua pula..............
Ini adalah gambar Aku dengan adik kesayangan AnGrianiWorld biasa di panggil anniey comey beralamat di annieycomey.blog seorang pelajar dan sentiasa cool punya manis' eitt..pembaca jangan melatah dulu !

Kami anggapnya bagai adik kepada kami yang sentiasa cool, senyum dan ramah... Pada sesiapa yang beranggapan tak senonoh tu, jom berfikir elok dan senonoh...

Adik kami ni ndak lama SPM lagi..so jangan kacau-kacau dulu laa..hehehe "tapi yang sebelah kiri aku ni c, Candy "boleh kirim salam bah aku ndak larang tau !sebab Candy juga cakap " boleh bah ,kawan - kawan

Yang bawah ni 'Farid kamil dan Artis KK, problem mereka adalah menyorok semasa di panggil naik pentas untuk membawakan Lagu Menuju Puncak, tak tau pula semua lari meninggalkan puncak. (tipulaaa..

Gambar ni laa menimbulkan kontroversi, hinggakan ada yang menghubungi aku secara rahsia, jeles laa letak-letak tangan di bahu tu...eittt'''jangan fikir tak senonoh dulu laa,,jom berfikir senonoh, heheh...jika tak senonoh 20 sebatan menanti anda, adik aku tu 17 tahun lagi tau ...papa hal...yang nak berkawan dengan adikku yang comeyy ni sila klik di annieycomey.blog sini

AKU

Kalau sampai waktuku
'Ku mau tak seorang kan merayu
Tidak juga kau

Tak perlu sedu sedan itu
Aku ini binatang jalang
Dari kumpulannya terbuang

Biar peluru menembus kulitku
Aku tetap meradang menerjang

Luka dan bisa kubawa berlari
Berlari
Hingga hilang pedih peri

Dan aku akan lebih tidak perduli
Aku mau hidup seribu tahun lagi

Maret 1943
Chairil Anwar

I believe in God wheter God has believe on me.

Aku adalah binatang sundal
Dari kumpulan penjual sandal
Walau utang mengejar ngejarku
Takkan kugadaikan keperjakaanku
22 ogos 2008
Chairil Alwis.

post signature

.

Komentar

  1. mungkin aku bann kmaren ni

    BalasHapus
  2. sikit sikit banned takut aku panggang ko?

    BalasHapus
  3. I swear that I will:
    jaga reputasimu
    sebagai pengerusi bloggers Tawau
    sebagai Tukang Pomen Kehormat blog Tirai

    Sekian t/kasih

    BalasHapus
  4. Apaa,,ni,,yang aku malas ni,,,pengerusi atau apa,,bukan soalnya, ko ndak sentuh sensitifi gitu boleh kaa""aku ni ndak suka dibilang gitu bah..kami di Tawau Bloggers semua sama..tiada atas tiada bawah...KAMI SATU IKATAN..tiada BOSS,,tiada KULI.,aku sudah boring mendelete komen komen gini di blog aku.

    BalasHapus
  5. repuatasi apa kau mo jaga,,,aku tiada skandal, aku bukan orang penting, aku bukan YB atau Dato..aku ORANG BIASA...AKU ORANG BIASA...aku tolong ko bina blog,,bukan aku minta PANGKAT DARJAH ATAU PUJIAN,,,bagi aku PUJIAN adalah HINAAN...

    BalasHapus
  6. KOMEN APA SAHAJA DI BLOG INI, tentang post yang berkaitan,,,blog ini BUKAN UNTUK PROMOSI DIRI AKU, KEMEWAHAN AKU, KEHARTAWANAN AKU, KEALIMAN AKU, ATAU SEGALA PUJA PUJI,DEWA DEWI,...itu bukan dunia AKU....

    BalasHapus
  7. Aku adalah binatang sundal
    Dari kumpulan penjual sandal
    Walau utang mengejar ngejarku
    Takkan kugadaikan keperjakaanku

    BalasHapus
  8. Aku cerita pasal "Annieycomey" komen pasal reputasi..keluar tajuk laaa....

    BalasHapus
  9. wakakakakakakaka
    bergaduh ka apa ni?

    uhukkkkssss
    sejak ada blog ni
    si anniey asyik tidur lambat jak :p

    BalasHapus
  10. wo wo wo... apa ni .. adei na.. gaduh lagi tu... ku kasi kahwin kamu ni.. hahahhaha

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna