Kedo Kedona

Faham...!!! Selalunya Aku hanya dengar ayat ini"AYAM MATI KEDO-KEDO" bangang !! Jangan bengang..aku juga bengang 'tahap gaban lagi !dus 'Aku jumpa sesuatu tentang Kedo-kedo " Nene..itu atuk.... Kedo-kedo itu atuk keladi !??siapa tau ? Ikut lagu ini boleh faham...cuma yang aku ingat.. Atuk minta baca-bacamu...biar awek muda ikut aku..hahaha !!!gaban...gaban !

Ini Lagu Bugis Sipa faham tolong translate Aku menguasai 6 bahasa dalam dunia Sebap itu sesiapa yang masuk sini mesti pening lalat baca" hahaha...kedo-kedo

Komentar

  1. nak komen tak sopan gakkk!!degil!!!tau ka??

    BalasHapus
  2. ku SULA nih..,kalau degil-degil sini 'hahahaha

    BalasHapus
  3. SULA...ish liwat aarr :)

    BalasHapus
  4. huuhu wuna layu bah.vs wuna barakat sah aku kalah dgnmu!

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna