Gadisku Malas Wunabarakati

Translate this page >

Ini adalah kisah seorang gadis malas di WUNABARAKATI.COM ' aku tidak tahu untuk apa wunabarakati.com aku tu, paling malas aku updatenya, kerana kurangnya masa untuk berulang alik di sana /wordpress dan gmail. Kalau wunabarakati.blogspot yang ini, aku masih sempat mempost sepatah dua langsung dari akaun gmail saya hanya dalam kiraan minit' aku kadang sudah plan untuk update dan rehab blog tersebut atau akan eksport saja blog ini kesana' tapi terfikir lagi kesukaran untuk follow dalam akaun gmail aku yang memerlukan penjagaan, .
Akhirnya WUNABARAKATI.COM jadilah tapak gadis malassss' entah sampai bila...tapi saya akan terus renew itu domain.
Siapa tahu wife saya nanti boleh guna pakai..hahaha' adakah ??



Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna