Selamat Berbuka Puasa

Sejak aku meninggalkan negeri Tawau Bloggers, kurang cerita aku saksikan, duniaku ibarat berada di alam bunian" banyak destinasi terindah aku lewati dengan sejuta ragam budaya..pengalaman berharga serta kisah-kisah yang nyata aku saksikan membuatku semakin bangga merentas alam kehidupan"HIDUP ITU INDAH" ,,sempena keterupdatean dari sebelah Negeri Muna Sulawesi Tenggara, aku mengucapkan selamat berbuka puasa kepada Komuniti Tawaubloggers Bersama Pemimpin. Yang manis kisahkan " yang pahit jadikan sempadan"kerana itulah modal utama untuk kebersamaan

post signature

Komentar

  1. Selamat Hari Raya wis...lamanya meninggalkan negara??

    BalasHapus
  2. Selamat Hari Raya wis
    lama ndak jumpa kan...
    Insya Allah jumpa di Tawau :D

    BalasHapus
  3. Insyallah...ndak lama muncul tu...

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna