Jika tiada internet..aku pun tiada..

Ya bah..jika tiada internet,,aku juga tiada..blog ini tidak dapat aku setting balik selepas line down..aku ndak dapat apa-apa untuk berada dihadapatn komputer,,tapi aku hidup balik selepas adry sms aku bahawa ada line sudah...yeahhh...line dah masuk..duit pun on the way...bersiaplah !!!

SIAP PERGI MANA..???MAKAN !!! SIAPA YANG INGIN BELANJA AKU ..kihkih...

Aku sempat jalang-jalang keblog kawang-kawang ,,,aku jumpa itu kawang lagi ada hal" dia kata dia punya wife ndak sabar mo ' pi kawin..... Aiaaa..pigi tengok rumah itu kawang... suda makang sayap mo pi makang lagi kaa....

post signature

Komentar

  1. Wissssssssssssssssssss... blanja aku!!! hehehe

    BalasHapus
  2. hahahhaaaa..... makan punya pasal, sapa mo tolok beb...... :)

    BalasHapus
  3. wisssssssssssssssssss
    aku punnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    BalasHapus
  4. woiiiii...aku pegi ndak da yang mo blanja aku kaa,,hahahaahaa

    BalasHapus
  5. iah nih,,,,


    mohon bimbingannya.... ^_^

    BalasHapus
  6. wis bila mau belanja aku??
    ni aku komen betul tak lagi???
    kalau salah marah lagi laa seronok tengok kau marah wis...bukan takut..seronok lagi ada laa!!iss notinya Adry!!!!

    BalasHapus
  7. pembetulan..sebenarnya mo taip gini bah!

    isss notynya aku Adry!!!

    BalasHapus
  8. Uwaaaaaaaaaaaaa...aku ndak dpat online 24 jam cam sebelumnya...banyak tahan hatiii aaaaaaaaa....tapi kalo aku ada di kendari,,aku mesti online...

    BalasHapus
  9. judulnya dibalik = kalo tiada aku, internet ga ada wakkkk

    BalasHapus
  10. halo ...lagi ngapain

    BalasHapus
  11. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna