Hiburan Baru

Jika anda tidak pernah ikut lottery,tiba-tiba anda menerima email dari seseorang dan menyatakan anda memenangi hadiah ataupun minta bantuan anda untuk menjadi wakil bagi menuntut harta warisan mereka dengan seribu alasan,nilainya berjuta-juta $USD mungkin anda akan terkena serangan jantung dengan kemenangan dan nasib anda itu,tapijangan gelojoh dulu. Pernahkah anda menerima email seperti dibawah ini:!!!!?

BRITISH LOTTERY INTERNATIONAL
PROMOTIONS/ PRIZE AWARD DEPARTMENT.
60 Merriman Road
Blackheath
London SE3 8RZ
England
CUSTOMER SERVICE
Ref. Number: BTL/491OXI/04
Batch Number: 12/25/0304
Ticket Number: 564 75600545-188
Serial Number: 5388/02
Date: 19-01-2008.
Attn: Winner,

ONLINE NOTIFICATION OF WINNING

BRITISH LOTTERY, officially bring to your notice the draw result of the 2008 BRITISH LOTTERY-wheel E-game which was conducted at our international corporate office complex in The United Kingdom. Your e-mail address attached to ticket number 56475600545-188 with serial number 5388/02 drew lucky numbers 7-14-18-31-45, which consequently won in the 1ST category, you have therefore been approved for a lump sum pay out of 1,000,000.00Pounds (ONE MILLION POUNDS STERLING).CONGRATULATIONS! The selection process was carried out through random selection in our computerized email selection system(ess) from a database of over 250,000 email addresses drawn from which your Email was selected. Due to mix up of some numbers and names, we ask that you keep your winning information confidential until your claims have been fully processed and your money remitted to you. This is part of our security protocol to avoid multiple claims and unwarranted abuse of this program by some members of the public. For the release of your winning, kindly contact your claims officer at the The National Lottery Head Quarters via bellow informations:
Mr. Anthony Campbell
Payment and Release Order Dept.
Phone: +44-701-112-9582,
+44-703-192-5165
Fax : +44-707-505-5521
E-mail: claims_redemptiondepot0147@hotmail.com
Furthermore, should there be any change in your address, do inform your Claims officer as soon as possible.Complete the form below and send it to the claims officer via email:

Full name:..........................
Date of birth:......................
Sex:................................
Marital status:..................
Email:...............................
JANGAN DIBUANG,,,LAYANLAH EMAIL ITU,DENGAN SOPAN DAN BERPURA PURALAH SEBAGAI ORANG BARU KENAL INTERNET...walaupun nantinya anda akan menerima scanning tiket dan atau apa apa sertificate jangan marah atau menuduhnya sebagai penipu' YA MEMANG JELAS DIA PENIPU, tapi apa kata kita berhibur...dan membuat mereka strok terkena serangan jantung,caranya mudah....balas emailnya dan berpura puralah bertanya ini itu,berikan nombor handphone anda dan katakan anda bersetuju,tapi syaratnya jangan telefon dia,,tunggu dia akan telefon anda,jika dia telah menelefon anda dalam masa yang singkat saja,kirimkan lagi dia email minta pendapat bahawa anda belum faham,belum mengerti dan bla... bla...bla, dia akan telefon lagi,,JIKA ANDA MERASA DIA TELAH MENGGUNAKAN TELEFON DALAM 2 JAM, minta nombor akaun jika dia minta anda mengirimkan wang untuk syarat....kirimkan dia sampul surat berisi wang kertas hadiah kerepek yang dolar dolar biasa kanak-kanak pakai main..."percaya atau tidak penipu ini akan strok esoknya, saya biasa buat,,,dan sebahagian dari mereka mengirim email minta gantirugi bil telefon tempo hari'saya katakan 'mungkin cek yang saya kirim untuk anda tertukar di pejabat pos!.TIME ITULAH DIA KENA SERANGAN JANTUNG BARANGKALI "Kebanyakan email email seperti ini dari negara black money,,seperti afrika ,nigeria dan lain-lain'...waspadalah di dunia internet,rakan saya pernah kehilangan wang Paypal hanya dengan satu klik...Jka anda ada email seperti ini,bergembiralah...sebab ada peluang untuk menghentikan kegiatan penipuan internet dengan cara menipu mereka juga....jika ramai buat seperti saya,,,suatu saat tidak ada lagi email seperti ini...sebab banyak pelakunya mati mendadak kena serangan jantung.....

Komentar

  1. boleh juga sarannya...pernah dulu banget ada email masuk hapir senada tapi q diemin aja karena emang q sangat tidak percaya...tapi lain kali kalo ada lagi boleh deh di lakukan cara kamu...biar aja mereka kapok...kasihan kan yang sudah kena tipu uangnya.........
    cool kawan....kamu berani juga...pasti mereka kapok deh ama kamu!!!!

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna