Sihir Dan Pengamal CVT

Ini adalah petikan dari perbualan ym saya pada 18/12 kmarin'saya tlah copy dan paste dalam post blog ini.
Sila ikuti perbualan saya ini .
baian_gurl is using a different version of Yahoo! Messenger. Certain features may be unavailable.
baian_gurl: holaa ada .
Allws: ada,,masuklah,cola tiada
baian_gurl: bz ke lawa blog engkau ?
Allws: haah,,ni sapa sorry kalo x ingat sbb lama x on YM
baian_gurl: hihikk orang baru mau kenallah nie'sudi tak
Allws: alah,,mestilah sudi'asal mana
baian_gurl: 33 f/mr awak?
Allws: mr...mana tu..mersing,maroko !??saya 30/m/sb
baian_gurl: miri .swak,sb tu apa pula
Allws: ooooooo 'hahahaa sb tu ,sabah lol
baian_gurl: saya masuk blog engkau ni dari blog tempat kuiz,pastu nampak idyahoo engau online
Allws: oh,,tau dah,,rawatan kesihatan.blogspot'you join ke
baian_gurl:taklah,,tak faham,pun blog saya jarang update
Allws: tak semestinya faham,sebab tu kena join supaya faham''napa x suka benda mencabar? hahaha'sorry gurau..sapa nama you
baian_gurl: Flo...engkau pula sapa nama
Allws: macam yang terppar ni,allwis 'just call me" wiz..
baian_gurl:blog engkau nama wunabarakati,titian tu aku fahamlah ,YM pla allws..mana mau ikut heheh,,banyak member chatt ke
Allws: tiada laa,, wuna tu maknanya bunga, salah satu istilah dari sebuah negeri yang digelar Arabia Lama.
baian_gurl: ya ka,,baru saya tahu,,,mana negeri tu..mau juga kesana..tapi arabia baru pula dimana?.
Allws: ahah,,perli aku ye...x pa''kawan kawan..so apa crita..
baian_gurl: aku mo tanya enkau ni'boleh kah
Allws: eh boleh,,,,apa jangan soal matematik dan kimia,,mati aku..hahaha.........
baian_gurl: ini,,itu..apa CVT yang juga di blogmu kamu ulas tentang terapi warna
Allws: Colour Vibration Theraphy,,eh,,tanya ngan yang arif di blog rawatan tu...saye pun tanya,,haha,,tak salah ke nie huhu
baian_gurl: ishk,,,kalau tak sudi x pa,,bukan soal tu
Allws:ya laa..jangan mrajuk,,apa laaa aku jawab sja ,,lilek laaa
baian_gurl: ada tempat saya macam sihir,cara ubatnya ada pantang larang serta syarat,tapi yang di blog kuiz kau ni ada penjelasan saintifik ya.
Allws: hahahha,,ya kee.penah kena sihir kaa,,sawak memang kuat ilmu mistik ,ishk jangan menuduh 'dosa
baian_gurl: engkau tu yang menuduh,mana ada kuat ilmu sini,haram aku tak tau pun
baian_gurl:aku baca rawatan seriwajah sana menarik ,macam mana tu ya,,,ada juga mandi bunga
Allws: hahah,,aku dah ckapp,,jangan tanya sayeee.....tanya sana yang punya artikel'eh sorry''gurau jan merajuk ya kawan
Allws: sebenarnya bgini, engkau mcam aku juga laa,,masih awam dlam soal ni,yang saya tahu laaa
Allws:pengamal CVT yang sebenar diajar utk berkhidmat kpd masyarakat. bkn mencari keuntungan
Allws: istilah mereka gunakan ialah, "kejar masa, jgn kejar jisim"
Allws: jika kejar masa, nanti jisim akan datang mencari diri"
Allws: jisim itu ialah harta, wang, pangkat dunia
Allws: masa itu tenaga, keikhlasan, kesabaran, hening, reda
Allws: masa dlm bentuk kerja dan tenaga sesuatu yg blh disukat dlm bentuk waktu, maka terciptalah jam
Allws: ttp masa yg sebenar ialah perkara yg perlu ada utk mengisi ruang
Allws: vibration ialah salah satu masa, ia bukan jisim
Allws: rawatan cvt ialah rawatan masa
Allws: herba dan kimia itu jisim
Allws: org yg bela toyol perlu beri makan toyol tu kacang hijau setiap hari. kacang hijau tu tggi protein
Allws: jin dan amalannya adalah perkara jisim.
Allws: ingat x ajaran sejat ayah pin?dia tu mcm Criss Angel dan David Blaine,yang dalam Video dibawah ni,(maaf perbualan dipenggal disini untuk memberi laluan pada video ini)

Tengok Magic' Criss Angel vs David Blaine. guna sihir tuk mengaku nabi. ttp bila jumpa pengamal CVT yg sihat dan hening dan org yg alim, dia punya sihir x menjadi ,kerana sihir yg dia buat tu sebenarnya x de apa2. dan x de apa2 yg berlaku. cuma peralihan jisim dalam ruang yg kehilangan masa Allws: mereka dlm ruang yg kehilangan masa akan nampak spt real
baian_gurl: oh 'cam tu rupanya,dahsyat juga mana engkau tau ni wiz
Allws: jadi yang buat rawatan kat tempatmu tu mungkin ayah pin,,hahahahaha bukan pengamal CVT sebenar.wakaka
Allws: apa dahsyat,ni aku dapat tau dari sumber yang sah dan sebenarnya.aku bagitau awak laa juga nie
baian_gurl: bertuahlan dapat kawan engkau, seronok pla baian_gurl:ada fon number tak,eh engkau kerja apa wiz,
Allws: saya keja sendiri, sale/service computer,networking dan sesekali buat tempahan online, kira freelancer laa, you pula
baian_gurl: goverment baru dua tahun di miri ni,hari tu dari KK,makn jauh aku di hantar,
 ....sambungan perbualan yang lain mengenai pribadi dan bla...bla,,bla....
itulah perbualan saya melalui YM tengah hari kmaren yang menyinggung tentang rawatan CVT, Colour Vibration Theraphy atau terapi warna' saya juga menerima email dari seorang rakan yang mengenal salah seorang pakar terapi ini berbangsa Jawa,menurut email beliau"ada salah satu teknik terapi warna yang disebut dengan Aurasoma . Teknik ini menggunakan botol-botol kecil yang berisi lapisan warna dari minyak esensial dan ekstrak tumbuhan. Kebanyakan botol kecil ini terdiri dari dua warna dan ada 90 kombinasi. Tekniknya : Anda mengambil 4 botol yang berisi kombinasi warna yang anda sukai. Kemudian anda dapat menggunakan minyak esensial dalam botol tersebut untuk dipakai pada kulit . Tidak ada batasan waktu berapa lama Anda menggunakan terapi warna ini. Anda dapat melakukannya selama teknik ini baik menurut Anda. Banyak praktisi mendasarkan terapi warna pada energi tubuh yang terfokus pada tujuh titik major yang disebut dengan ‘ cakra’. Setiap cakra ini berkorelasi dengan sistem organ dan warna tertentu. Hubungan antara cakra, organ dan warna tersebut adalah :
Warna merah : berhubungan dengan cakra dasar yang mempengaruhi vitalitas, kekuatan , seksualitas, dan kesedaran. Warna merah digunakan untuk mengatasi anemia, kekurangan energi, impotensi, tekanan darah rendah, penyakit kulit, infeksi saluran kencing.
Oren : berhubungan dengan cakra limpa yang mengatur sirkulasi dan metabolisme. Warna oren berhubungan dengan kegembiraan dan keceriaan. Warna ini digunakan untuk mengatasi depresi dan kelainan ginjal dan paru, seperti asma, bronchitis, obstipasi. Warna pelengkapnya adalah biru.
Kuning : berhubungan dengan cakra solar plexus yang mempengaruhi intelektual dan pengambilan keputusan. Warna kuning dapat menstimulasi konsentrasi. Warna ini dapat digunakan untuk mengobati penyakit artritis dan dapat mengurangi keluhan penyakit yang berhubungan dengan stress, kejang otot,hipoglikemia, hipertiroid, batu empedu. Warna pelengkapnya adalah ungu.
Hijau : berhubungan dengan cakra jantung. Hijau merupakan warna yang alami dan menunjukan kemurnian dan harmoni. Warna ini dapat dikatakan penyembuh yang luar biasa . Hijau digunakan untuk menyeimbangkan dan menstabilisasi energi tubuh.
Biru : berhubungan dengan cakra tenggorokan . Warna biru merupakan warna yang menenangkan dan sangat baik digunakan untuk mengatasi insomnia, gastritis, artritis, nyeri pinggang bawah, sakit tenggorokan, asma dan migren. Warna pelengkapnya adalah oren.
Ungu : merupakan warna dari cakra mahkota dan berhubungan dengan energi dari fungsi tertinggi pikiran. Warna ini sering digunakan untuk meningkatkan kepercayaan diri dan mengurangi rasa ketidakberdayaan. Sering digunakan untuk mengobati kelainan mental dan saraf, juga dapat menekan nafsu makan, dan dapat digunakan untuk migren.
Hitam : warna ini seringkali digunakan untuk menekan nafsu makan. Bagi mereka yang berencana untuk menurunkan berat badan dapat mencoba dengan menggunakan kain alas meja berwarna hitam.
terimakseh pada saudara Tanrey,dan untuk mengetahui tentang teraphy ini saya harap anda boleh bertanya kepada pengasuh blog rawatankesihatan yang lebih arif dengan kaedah yang unik ni,sejak di hebahkan diblog blog makin bertambah keingin tahuan pelbagai pihak tentang CVT ini,jangan lepaskan peluang anda mendalami ilmu kesihatan diri anda dengan artikel di blog berkenaan.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna