Kenapa SEO Penting

Kenapa SEO (Search Engine Optimasi) Itu Penting?
Pelbagai cara dan teknik digunakan untuk promosi di internet. Namun selepas kajian dilakukan, bahawa 85% pengguna internet yang menemukan blog /website adalah dari Search Engine dengan melakukan pencarian berpandukan "kata kunci" atau menaip perkataan yang mereka kehendaki.

Katakanlah blog anda berada diurutan atas Search Engine jika setiap kali seseorang mencari maklumat yang di inginkan, anda akan menjadi teruja kerana peluang seseorang memasuki laman web anda semakin tinggi, disini juga peluang anda untuk menjana wang dari internet semakin terbuka luas.
Lihat contoh berapa ramai pelawat seminggu ' cukup dengan lawatan banyak anda boleh duit dengan nuffnang, klik di sini untuk contoh.

Tetapi untuk mendapatkan ranking terbaik di search engine tentu saja bukan hal yang mudah, harus ada ilmu dan itu wajib dipelajari jika anda berminat dalam perniagaan online.

Belajar optimasi Search Engine tidaklah sukar, kerana ilmu itu bukan ilmu seperti membuat Roket atau ilmu buat Kapal angkasa, anda hanya perlu tahu formatnya saja, dan dimana meletakkan keyword atau kata kunci(atau kata-kata berkaitan yang dipergunakan oleh orang ketika mencari maklumat tertentu di mesin pencari).

Bagaimana untuk mengetahui serta dimana meletakkan kata kunci di blog anda , ini dinamakan dengan "Onpage Optimasi" sedangkan tehnik optimasi yang berada diluar web atau blog, dinamakan Offpage optimisasi .

Dua perkara ini sangat sederhana, asalkan ada kemauan dan rajin berlatih, mahu praktek 'try and error, dijamin siapapun boleh melakukanya, serta menempatkan laman anda dalam posisi class search engine.

Kedua ILMU itu bukan sekadar ILMU yang boleh ditemukan dimana saja, kerana berdasarkan pengalaman saya selama beberapa tahun terakhir mempelajari dan menerapkan langsung beragam teknik SEO.Dan hasilnya, laman web serta blog-blog saya menduduki peringkat 10 teratas di search engine utama.

Dari seorang biasa akan menjadi luar biasa, sebuah Ebook Panduan Seo Berbahasa Melayu untuk kalangan newbie, pertengahan dan webmaster, akan saya lancarkan di google adwords pada 17 April 2009,sempena 7 hari setelah hari kelahiran saya, Ebook setebal 17 halaman ini akan memandu anda menguasai mesin pencari dengan teknik-teknik ampuh. Tempahan awal dibuka secara pribadi sekarang dengan harga pasaran pribadi RM 57.00 sahaja.

Untuk penawaran anda boleh hubungi saya di sini
Untuk tempahan langsung serta jaminan pribadi, sila hubungi saya melalui email : wunabarakati@gmail.com

Komentar

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna