Dr.Harahap Cabut Gigi Aku

Translate this page >

Terima kasihlah buat Dr.Harahap ni, sebab dah cabut gigi aku '3 in one dia kata, hahaha...masalah sekarang, aku cuma boleh makan bubur saja memandangkan 3 geraham bawah sebelah kiri dah rata bagai padang jarak padang tekukur.

tup ,tup..4 minit '3 gigi besar tu lepas dari jasadku' ndak rasa apapa, last dr tu kata' dah ok...

kemudian ada 2 amoi pembantu dr tu pegang kepala aku, dan mula ambil gunting, ingat untuk apa... mereka jahit gusi aku, pandai juga mereka tu men jahit' tiada rasa sakit.
best cabut gigi dengan Dr Harahap ni, cepat urusan cabutnya, tiada rasa sakit, ada diskaun lagi."tapi untuk yang malas buat temujanji dengan dr hospital sja gitu, mau cepat kan ! juga ada budget sikit untuk cabutan gigi expres.

Komentar

  1. lepas dah cabut sume 2 sakit x bile bius dah habis??
    mesti sakit kan??

    BalasHapus
  2. 5 jam gitu, kesan bius habis, sakit cam pedas,tapi aku kumur2 ngan sprite sejuk hilangkan rasa sakit (tips kawan aku) dan lepas makan paracetamol dorang bagi, leh tido sdah, cuma...tengok meja makan ada sedap' kena telan liur sja laaa

    BalasHapus
  3. hehe...
    brapa satu kali cabut??

    BalasHapus
  4. ko tau don...3 gigi sekali cabut,,starring bah...ahaha

    BalasHapus
  5. owh...
    ngee~
    hero wa dea...

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna