Untukmu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
Sudahkah anda menjana RM atau USD anda yang pertama melalui internet?Kami gembira dan bangga sebenarnya sekiranya segala apa yang kami kongsikan telah membuahkan hasil kepada anda dalam menjana RM yang pertama anda melalui internet.

Manakala,jika anda telah menemui rentak sebenar sebagai usahawan internet dengan kemampuan menjana wang setiap hari melalui internet,tidak kira banyak atau sedikit....Teruskan usaha anda.A winner never quits and a quitter never wins!

Ironinya,usaha untuk menjana wang secara online bukannya semudah yang disangka.Oleh yang demikian,kami akan selalu berkongsi kepada anda peluang-peluang buat duit melalui internet dari masa ke semasa.

Harapan kami,jika hari ini anda masih belum menjumpai RM atau USD anda yang pertama..Usaha dan usahalah lagi.Saya masih ingat ketika mula-mula terlibat dalam perniagaan internet dan langkah awal proses pembelajaran saya dalam bidang Internet Marketing(IM) ini.

Weblog saya yang pertama mengambil masa beberapa bulan untuk disiapkan dan setelah segalanya selesai dan dilancarkan,satu hasilpun pun tidak saya peroleh melalui blog tersebut.Jika saya memilih untuk berhenti ketika itu,pasti saya tidak akan dapat memajukan diri seperti sekarang.A quitter never wins and a winner never quits!

Anda sekarang sangat beruntung kerana telah ramai IM yang sedia berkongsi pengalaman dan strategi untuk berjaya sebagai seorang usahawan internet.Jadi,teruskan usaha anda untuk menimba seberapa banyak ilmu daripada mereka.

Jika anda masih belum bermula pula,dan masih mengambil sikap tunggu dan lihat,anda berada dalam kelompok yang rugi.Perlumbaan kian sengit..siapa yang bermula dahulu biasanya merekalah yang sampai ke garisan kejayaan dahulu.

Saya amat menyesal kerana lambat menceburi bidang ini dan tidak melakukannya dengan bersungguh-sungguh sebelum ini.Sikap tunggu dan lihat saya dahulu menyebabkan saya masih belum mencapai tahap yang membanggakan.Ho ho..Cukuplah rasanya untuk kali ini sebagai membakar semangat saya dan juga anda untuk lebih berjaya sebagai usahawan internet.

Sebagai hadiah untuk anda bagaimana melihat ruang kejayaan itu"Kerana TANPA PELAWAT,TIADA JUALAN,TIADA PEMBELI DAN TIADA KLIK,..
Jika anda ingin mencapai matlamat anda,perlu mempelajari teknik membuat video, menggunakan perisian percuma, serta langkah bagaimana meng upload video dengan cara mudah ke beberapa laman ideo hosting, seperti youtube, metacafe, AOL, yahoo dan lain-lain" semua itu akan memudahkan kerjaya anda untuk menarik pelawat ke blog anda yang selama ini sunyi dan mengharapkan shout box.

Anda tidak perlu membayar untuk mendapatkan panduan ini" anda akan di ajar langkah demi langkah membina dan menggunakan video untuk menarik ribuan bahkan jutaan pelawat ke blog anda
Jika anda kurang yakin ,cuba lakukan carian di Google dengan sebuah kata kunci" pastinya anda akan melihat paparan 10 teratas adalah video dari youtube, sehingga ada IM menyatakan bahawa Pakar SEO boleh terduduk dengan kuasa video marketing . Untuk muat turun panduan percuma ikuti link ini

Semoga berjaya" Salam Sukses :

Komentar

  1. waaaaa...kurang satu orang laa digambar tu
    ko laa wis :p

    BalasHapus
  2. to aNgRiAni " heheh..aku blom lagi situ bah' baru merangkak-rangkak nie..!!

    BalasHapus
  3. mana ada merangkak...berjalan sudah ko tu :D

    BalasHapus
  4. ya ya.. nanti ko ble jadi jutawan internet.. hehhe

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna