Terima Bayaran Anda Dengan Kad Kredit

Translate this page >

Payoneer - alternatif menerima pembayaran dari Luar Negara
The Payoneer Prepaid MasterCard is issued by First Bank of Delaware, Member FDIC, pursuant to a license from MasterCard International Incorporated
Master Card ini adalah FREE @ PERCUMA" ketahui cara untuk mendapatkan kad ini langsung kerumah anda dengan pendaftaran secara online


Dicuba ke Paypal
Salah satu tujuan saya mengambil kad ini sebenarnya untuk Verified dengan Paypal selain untuk menrima bayaran dari client dari luar negara, kerana saya sangat menghindari kad kredit yang dikeluarkan oleh bank tempatan bagi transaksi online "Secure". Setelah melakukan verified dengan PayPal' OK ! I am Verified Paypal Member dengan kad kredit ini! best.

Pengeluaran melalui ATM
Tahap berikutnya, ya tentunya mengeluarkan wang dari ATM yang berlogo Mastercard. Saya mencuba di ATM dan berhasil ditarik tunai. Tadinya mau transfer ke account saya, ternyata kad kreditnya tidak support untuk transfer ke account. So far no problem, cuma sedikit berkira dengan currency dan lain-lain.

Kos
Dari setiap transaksi, Payoneer akan memotong untuk kos load/pengisian. Jumlahnya tergantung dari nilai pembayaran/load. Payoneer lebih murah dari Western Union.
Untuk setiap penarikan ATM dikenakan charge $3. Untuk penarikan kali ke 5 dalam bulan yang sama dikenakan charge $1. Lecehnya, ATM tidak boleh ditarik banyak-banyak dari Mastercard.Tetapi setakat 500 kira ok untuk sekali tarik.
Yuran bulanan Payoneer sebesar $3. Yang pasti anda tidak perlu risau untuk menerima bayaran anda dari luar negara, letih menunggu cheque atau risau bayaran anda tidak dapat di tunaikan, suruh mereka bayar anda melalui acc master card payoneer anda, dan pergilah tarik wang tuani anda dimana-mana ATM yang berlogo Mastercard berminat untuk memiliki master card ini, klik sini .



Komentar

  1. lha kalo langsung ke rumahnya kak wis gak bisa ya?he..he..

    BalasHapus
  2. Bisa laa...masuklah sampul. heheh
    tingkayu brumas..aaa 'dian

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna