Rempah Ratus Birthday Budi&Zarief

SEMOGA PANJANG USIA- MURAH REZKI DAN SIHAT SENTIASA Buat sahabatku BUDI HERMAWAN dan putera beliau Ahmad Zarief Adam
Turut memeriahkan majlis mereka adalah sebagai berikut' Like A Rose (full page) -Anne "suka makan sorang-sorang' ndak ingat sabrina dan eyda" -Cik Eyda "suka ketawa bila aku cakap lepas-lepas" dan - Sabrina "malu-malu ,jika di focuss....ah' malu akuuu !!dah kena juga Maya " ni pencabar aku' kami lupa hutang jika dah makan sedap'kihkihh Angriani "selalau gelakkan aku" geram ,sebab tu aku TAG,cuma hampa sikit ndak ada mat6 Adry "peramah, cool dan memang menyenangkan, yang kelakar time kami bertiga pergi beli hadiah di Century..." ndak tau apa mahu dihadiahkan pada Budi Romzi " kami gelak pasal cerita orang merogol web seorang hacker irc tawau dulu.., semua ditukar-tukar" tapi bagus jga perogol tu, cuma merogol web yang sombong-sombong sja..ngekk' cian hacker tu! Alwis (akulaa bah) meramput apa shaja bahsa ,hahaha" ndak lama aku bersara dari dunia blogger. Budi dan Zarief" ikut juga nama dia..."anak beranak yang di gembirakan semalam... Ada 3 orang YB kami yang tak menghadirkan diri di majlis semalam, -Rahman "smalam tangkap ayam ntah dimana. -Agus "ada kenduri kendara "kenyang juga dia semalam..hehehe -Junaidi "jauh tinggal di ulu....sungai meluap tak dapat diredahnya" sabar ya dik !!! Suasana semalam tak dapatlah aku ungkai dengan seribu kata' cehh...memammmmnggg... Seronok, macam biasalaaa....aku akan "meramputt, apa sahaja depan mereka' buat kenangan bah...sekurangnya mereka akan ingat aku, sebelum aku bersara dalam dunia blogger ni. Yang kuheran..c eyda ni baru dorang kenal bah sama c romzi malam tadi' peramah ba c eyada ni kan romzi,, masa ambil gambar dah men tekan-tekan bahu...wakakaakka...jan maraaa nanti dijual.... Jom layan gambar-gambar yang lain kemeriahan semalam di pondok sini.

Komentar

  1. wakakakakakakaka...MERAMPUT tuuuu
    perkataan baru untuk semalam
    tapi ko memang lawak laa wis
    penghibur yg spontan
    hikkkksssss

    BalasHapus
  2. ya betul tu.. lain kali kalau ada gath tapi c wis dak da kompom aku dak dtg tu.hehehehe

    BalasHapus
  3. c budi punya Admin ni,,tukar bah profil tu...budi..

    BalasHapus
  4. uiikkssss...kamu edited kan gambar ni..mana ada c eyda pegang bahu c romzi...buyukkkkkkkkkkkk :p

    BalasHapus
  5. EYAAAAAAAAAAAAAAAA...

    xda aku pigang bahu2..

    uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasHapus
  6. uiii edit ka? ampir suda aku pecaya tu eh..
    mau uda aku tegur ko da..hahhaaha

    BalasHapus
  7. mana ada edit tu gambar.. real ba tu.. cam kamu main pigang bahu... wkakakakakakaka

    BalasHapus

Posting Komentar

Berkomentarlah dengan sopan jangan sampai terjerat dengan undang-undang UUITE

Postingan populer dari blog ini

Cara Hack Chip Poker Terbaru

RUMAH BUDAYA SULAWESI TENGGARA

Sejarah Negeri Wuna